top of page

Bloghop Team Utopia: Stampin by Melissa

Hoi,

Welkom op mijn 1e bloghop. Whaaa wat een werk was het, hihi al dat technische geneuzel.. nee ik snap dat niet altijd. Maar met behulp van mijn downline Barbara kwam het toch allemaal goed, dankjewel schat!

Zo, nu over op de orde van de bloghop: het is eindelijk 1 juni en dat betekend dat de nieuwe catalogus uitgekomen/ingegaan is! Woehoe!

Kijken jullie mee?

Mijn hobbykamer, klaar om de bloghop creaties te maken

Op deze foto hierboven, zie je de voorbereidingen van mijn bloghop creaties, mijn werkplek is er helemaal klaar voor! Jullie ook??

De stempelset die ik gebruik tijdens deze Bloghop is de Colorful Seasons ( 143726 ) Deze set bestaat uit maar liefst 24 stempels in alle seizoenen. En daar hou ik van, want het past overal bij! Bovenstaande kaartjes maakte ik als eerst.. de teksten komen uit de stempelset en daarbij gebruikte ik ook het nieuwe DSP papier en het nieuwe lint. En alles in de nieuwe in colors. Met een Glitter Enemal Dot ( 144200 ) maakte ik het kaartje helemaal af.

Dit kaartje, wat hierboven staat is stiekem een van mijn favoriete.. die past op dit moment helemaal bij dit weer! Wat heerlijk he, dat zonnetje. Daar hoort gewoon een verkoelend kaartje bij. Ik gebruikte o.a. de stempelset High Tide ( 143006 ) in combinatie met de snijmal van de Season Layers Dies ( 143751 ) Dat strandstoeltje.. oh.. je word er helemaal zen van, het maakt je gewoon vrolijk. Het ideale plaatje.

Hey, dat is leuk.. dat lijkt op een Project Life kaartje.. dat klopt! Stampin'Up! heeft namelijk iets heeeeel leuks bedacht: Memories en more. Geheel nieuwe lijn met allerlei leuke kaartjes en stickers. Bovenstaand is er dus een van uit de Color Theory Memories & More Card Pack ( 144210 ) je kunt er hele leuke dingen mee maken, zowel kaartjes als foto albums. En weet je wat helemaal leuk is... een pakje, a 72 kaarten + extra's kost slechts € 12,25 ! Leuk en betaalbaar, nietwaar?

En om af te sluiten.. Brrr een fris kaartje, maar wel met een prachtige kleuren-combinatie. Ondanks dat we nu nog genieten van het mooie weer.. kun je in oktober een prima herfst kaartje maken met deze set. De stempels en de snijmallen sluiten bij elkaar aan. Jij zoekt de mooie herfst kleuren uit en klaar. Snel en super easy!

Dit was alweer mijn 1e bloghop, heel spannend vond ik het. Maar ondanks dat, hoop ik dat jullie leuke creaties gezien hebben.

Mocht je nog vragen hebben, laat dan een reactie hieronder achter.

Bedankt voor het kijken, en hop gauw naar de volgende.. daar heeft Connie ook wat leuks gemaakt!

Groetjes,

Melissa van de Bilt

Onafhankelijk demonstratrice Stampin'Up!

Amersfoort

Meliss.vandebilt@gmail.com

bottom of page